גזים והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, הבן שלי בן שלושה שבועות, בהנקה בלעדית. בימים האחרונים, הוא לא כל כך נינוח ועושה רושם שיש לו גזים. בעלי טוען שאם ניתן לו בקבוק של תחליף עדין (אקסטרא קר/ קומפורט), זה יקל עליו. אני טוענת שאין דבר שמתעכל טוב יותר מחלב אם. אשמח לחוות דעת מקצועית בנושא. תודה, מיטל.
היי מיטל, אני איתך. אין דבר יותר מתאים לתינוקות שלנו מאשר חלב אם. הרבה תינוקות סובלים מגזים אבל זה בגלל המעבר לאכילה בצורה אחרת מאשר ברחם. לוקח זמן עד שהגוף מסתגל ומתרגל. חבל לתת אוכל סינטטי לכל דבר - לתינוק כזה קטן ורך. בברכה אלן