פצעים בפטמה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, ילדתי לפני יומיים וכבר יש לי פצעים בפטמה של מאפשרים לי להמשיך להניק בשל דימום וכאבים. האם עליי לתת לפצעים להירפא או להתאמץ ולהניק בכל זאת?
לקריאה נוספת והעמקה
היי מורן, אם תמשיכי להיניק כמו שאת מיניקה - סביר להניח שימשיך לכאב. הבעייה בדרך כלל תנוחה. תראי אם יש מישהיא שיכולה לעזור לך אם את עדיין בבית היולדות. אם לא אז תוכלי לקבוע ע יועצת הנקה מוסמכת - שתוכלי למצוא באתר של איגוד היועצות המוסמכות: www.iaclc.org.il אם את בכללית אז חפשי מישהיא שיש לה הסדר. זה ממש מחיר מסובסד. אשר להיניק עם פצעים ודם וברגע שתתקני את התנוחה את אמורה להרגיש ממש הקלה. בברכה אלן