גמילה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אלן הייתי זאת ליאל הייתי אצלך לפני כמעט שנתיים עם ביתי הללי ועכשיו נראה לי שזה הזמן לגמול אותה היא מכורה ברמות קשות כל היום היא מבקשת לינוק ואם אני לא מוכנה ליד אנשים וכו היא פשוט מרימה לי את החולצה .. מאד קשה לי לא להניק אותה א. כי כשזה בגבול הטעם הטוב אני אוהבת וב. כי היא בוכה בלי הפסקה ולבסוף אני נשברת תודה מראש על הכל חג שמח
היי ליאל, בגיל הזה זה פחות עניין של הנקה אלא הצבת גבולות. אם את לא מתחילה להציב לה גבול היום בעניין הזה - היא לומדת מהר מאוד ולגבי כל דבר ולא רק הנקה - שרק צריכה להשתולל ולבכות כדי לקבל את מה שהיא רוצה. תחליטי כמה פעמים ביום את כן רוצה להיניק אותה ואיפה - ותעמדי בשלך. למשל 3 פעמים ביום - בזמנים הכי משמעותיים ורק בבית. אבל את חייבת להיות עקבית ונחושה בדעתך. את תמיד יכולה להגיד לה שאתם בחוץ שברגע שנגיע הביתה אז תקבל. וכמובן לעמוד במילתך. תתני לה. אבל כשאת אומרת לא עכשיו את חייבת לעמוד גם במילה הזו. בהצלחה אלן