צחצוח שיניים והנקה בלילה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אלן, התינוק שלי בן שמונה וחצי חודשים, תזונתו מתבססת על הנקה, בקבוק שאוב, וארוחה אחת או שתיים של מוצקים ביום. במהלך הלילה יונק לא מעט, כל שעתיים-שלוש, ואני חוששת לשלום השיניים שבקעו לפני כחודש. האם הנקה בלילה פוגעת בשיניים?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נגה, הנקה בכלל לא פוגעת בשיניים כי לאומת בקבוק - פיטמת השד לא נמצאת בקדמת או חלל הפה אלא יותר מוערך לקראת הגרון. כך שכאשר הוא יונק החלב יורד ישר בלי לגעת בשיניים. פיטמת הבקבוק נשאר רק בתוך חלל הפה לכן יש המלצה לא לתת חלב או שתייה מבקבוק באמצע הלילה. בברכה אלן