ניטרול וסת
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מאחוז המועט של הנשים שמקבלות מחזור כמעט סדיר גם בתקופת הנקה, [7 הנקות ב"ה], והדבר מפריע לי משתי סיבות אחת מובנת מאוד [אני נשואה] והשני שבעת קבלת המחזור הילד משגע את השכל כאילו הוא לא אוהב את האוכל, כנראה שהטעם משתנה. האם יש דרך לגרום לכך שאהיה כרוב הנשים שההקנה עוצרת להם את המחזור
היי אורה, את לא במיעוט ואין כל ממצאים מדעיים לגבי אחוז הנשים שמקבלות וסת בזמן ההנקה. לדעתי הרוב כן מקבלות. מה שכן - גם עם 7 הנקות ביום - אם את משתמשת במוצץ מלאכותי ולא ישנה עם התינוק ומיניקה בלי לשים לב במשך הלילה - זה לא ממש נחשב "הנקה מלאה" ... אני לא רופאת נשים - ולא נראה לי שיש מה לעשות לגבי זה אבל את יכולה לשאול את הרופא. בברכה אלן