עולה במשקל, אך לא מרוצה על השד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בני בן חודש. עברנו מסע תלאות לגבי ההנקה, ועדיין זה לא הסתדר לגמרי. תחילה, לאחר שפצע את הפטמות שלי, פניתי ליעוץ הנקה ובעקבות כך פתחנו לו את הלשון. תיאורטית אני מבינה איך צריך לתפוס את השד, אך לאחר התפיסה מהר מאוד הוא מצמצם. בימים האחרונים הוא בוכה מאוד בהנקות ומתפתל, מיד עם ההתחברות לשד. הקקי שלו ירוק ונראה שסובל מאוד מגזים. גם יותר קשה לו להחזיק את הוואקום ולעיתים מתגלצ לו... יש לציין שהוא עולה יפה במשקל. יש לכם מושג מדוע יתכן והוא בוכה על השד ואינו מרוצה?
היי מיכל, יש בדרך כלל 2 סיבות למה תינוק בוכה על השד. 1. יש פטרייה 2. לא מצליח לשמור על הואקום - שזה יכול להיות בגלל לשון קשרוה. גם אם התרתם את הלשון - לא תמיד זה מצליח וצריכים לחזור על הפעולה. יש לקבוע עם יועצת הנקה כדי שהיא תראה אם זה זה או זה. בהצלחה אלן