הירדמות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, הקטנציק שלי בן חודשיים. הוא יכול להרדם בהנקה ואז אשים אותו במיטה והוא ישן והוא יכול להרדם בהנקה, אשים אותו במיטה והוא יתעורר. כשאני שמה אותו והוא מתעורר, הוא ער עשר דקות,רבע שעה ונרדם לבד. מזה אומר לגביו? שהוא זקוק להנקה כדי להרדם או לא? כשזה פעם ככה ופעם ככה? תודה רבה!
היי שירי, זה לא אומר הרבה. אנחנו לא יכולים לדעת מה עובר עליו - אלא אם הוא בוכה ולא מאושר. אז חושבים שזה הנקה. תינוקות מאוד דינמיים ומה שקורה פעם אחת לפעמים לא חוזר על עצמו. וגם הכל משתנה משבוע לשבוע. זורמים איתם. למעשה אם הוא לא נרגע לבד הוא עדיין בגיל שאפשר להרגיע אותו עם השד. ואין רע בזה. כך עושים כל היונקים בטבע. טוב שיש לנו את היכולת להרגיע. בברכה אלן