שילוב בקבוק
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בני כבן 4.5 חודשים ועד עכשיו היה על הנקה מלאה בלבד! הוא עולה במשקל, למרות שהוא נמצא על אחוזון נמוך (13). מאחר שאני חוזרת בקרוב לעבודה, התחלתי היום לתת לו פעם ראשונה בקבוק (120 מ"ל שהוא טרף). כאשר שאבתי מהשדיים, הצלחתי להוציא רק 60 מ"ל (זה היה שעתיים אחרי ההאכלה הקודמת)! האם כמות החלב שלי כ"כ מועטה או שיש הסבר אחר לכך? הייתי רוצה להמשיך להניק אותו בשילוב בקבוק בעת שאני בעבודה, אך אם אני מרגישה שאין לי מספיק חלב לתת לו, אינני יודעת כיצד? תודה
ברצוני להוסיף שבימים האחרונים בני היה מצונן. תודה
האם אפשר לענות לשאלתי?