לא מצליחה לשאוב חלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , אני חודש אחרי לידה ראשונה, את התינוקת שלי אני מניקה הנקה מלאה אני מתכוננת לחזור לעבודה אז קניתי משאבת מיני אלקטריק וכבר שלושה ימים מנסה לשאוב חלב אבל יוצאת כמות ממש קטנה למרות שנסיתי לחמם את השד, להרגע , אפילו שאבתי בזמן שהתינוקת יונקת מהצד השני. אני מאוד מפחדת שהיא לא תקבל את החלב שלי בזמן שאני בעבודה
אני מבינה את התסכול שלך... צר לי לומר שלמרות שכבר הוצאת כסף על משאבה, אולי את זקוקה למשאבה טובה יותר. את יכולה לנסות לשכור לשבוע משאבת מדלה לקטינה ולראות אם יהיה הבדל משמעותי. הרבה פעמים לוקח כשבוע עד שמתחילות לצאת כמויות חלב טובות יותר. את מוזמנת להיעזר במדריך שאלן ואני הוצאנו, "לחזור לעבודה, להמשיך בהנקה": www.facebook.com/avoda.hanaka