לייבש חלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב יש לי תינוק בן חודשיים,כל 3-4 שעות אני שואבת לו,עוד חודש אני אמורה לחזור לעבודה ואני רוצה להפסיק עם ההנקה.יש לי בעיה בעיקר בשד הימני,מהתחלה הוא עושה לי צרות.בצד ימין יש הרבה יותר חלב,אם אני לא שואבת בזמן הוא מתקשה,מתנפח,מתחיל לכאוב בצד,יש צריבה בפיטמה.להוציא קצת גם לא מרגיע אותו.אני כל הזמן עם חזיית לחץ,לא מורידה 24 שעות ביום.מה לעשות?כדורים אסור לי לקחת יש לי עדיין לחץ דם גבוה.מה עושים עם כרוב?לכמה זמן קושרים את העלים?יש עוד דברים שיכולים לעזור לי?תודה מראש
היי שני, מכל הסיבות שציינת כדאי לך להמשיך להיניק לפחות חלקי. כך יורד בצורה הדרגתית ביותר כמות החלב. תתחיליל בהנה ותתני השלמה. חצי חצי עד שאת מרגישה שאת יכולה לדלג מידי פעם (לא באופן קבוע עדיין) על הנקה שלמה. הכל עניין של הדרגתיות. אם תעשי את זה לאט לאט אז לא אמורה לסבול. בהצלחה אלן