תינוקת מתעצבנת בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הבת שלי בת 3 חודשים, הנקה מלאה. בימים האחרונים היא מתנתקת הרבה פעמים, אני מחברת אותה והיא ממשיכה לינוק, ובשלב מסויים מתעצבנת ובוכה, לא רוצה לינוק יותר ואפשר להרגיע אותה רק בחיבוק ונדנוד. מה זה יכול להיות? לנסות לקחת כלמיני תוספים או לשאוב בנוסף עמ"נ להגביר את החלב?אני מניחה שכמות החלב התאזנה כי עד לא מזמן הייתי "נוטפת" כל היום והחזה הרגיש מאוד מלא ועכשיו כבר לא, אבל אולי הכמות כבר לא מספיקה לה? תודה מראש...
היי מיכל, זה נשמע כמו פטרייה. זו התנהגות קלאסית כשסובלים מפטריה על הלשון. שכבה לבנה ממש אחורה שעליך לבדוק לפני ההנקה. מקבלים מרשם מהרופא והטיפול הוא לפה (לשון אחורה) וגם בפיטמות בו זמנית. זה משפשף וכואב לאחר כמה דקות של יניקה. בהצלחה אלן