כאבים בפטמה בצד ימין
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן 4 וחצי חודשים. לפני יותר משבועיים סבלתי מסתימה של צינוריות חלב בצד ימין עקב שינויים בתדירות ההנקה. מאז יש לי כאבים מאד חזקים בהנקה בצד זה. זה מרגיש כאילו התינוק נושך אותי (בשיניים שעוד אין לו) והכאב נמשך זמן מה לאחר ההנקה. בצד השני אין שום בעייה. ביממה האחרונה אני סובלת מכאבים מאד חזקים באיזור הפטמה ויש לובן. האם זה סימן לפטריה? איך לטפל? אשמח להמלצה על יועצת הנקה באזור חיפה. תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
היי תותי!! באמת כדאי ללכת ליועצת. קשה לי לנחש - אבל תוכלי למצוא יועצת בחיפה באתר של היועצות: www.iaclc.org.il בהצלחה!! אלן