כנראה קפיצת גדילה???
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בת חודשיים וחצי, רק יונקת. כבר כמעט חודש שהיא מתעוררת בלילות רק פעם אחת ואז בבוקר... בשתי הלילות האחרונים היא מתעוררת לאכול כל שעתיים שלוש וגם במשך היום רוצה לאכול בערך כל שעתיים. האם זו באמת קפיצת גדילה או שהחלב שלי לא מספיק מזין אותה? והאם לנסות לא לתת לה לאכול כדי שהיא לא תתרגל?
שלום לך אין מצב שהחלב שלך לא טוב או לא מסביע. כל עוד היא רגועה ליד השד - זה סימן שהכל תקין. אין לשכוח שהיא בן אדם - ודינמית - יהיו שינויים כל הזמן וזה צפוי. היא יודעת כמה היא צריכה ואם זה אכן קפיצה היא מווסתת את הכמות כפי שהיא צריכה. גם אם זה לא - ומשהוא אחר מציק לה - זה לא משנה. היות ויש שינויים לעיתים קרובות מותר לה להשתנות ולשנות את דפוסי האכילה. אפשר לסמוך עליה. אם יש בעייה אחרת - או כל סימן של אי שביעות רצון - או את חוששת שהשינוי בגלל מחלה אז יש לפנות לרופא המטפל. אגב - לכול כל שעתיים - שלוש בגיל הזה תקין. בהצלחה. אלן