הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, ילדתי לפני שלושה וחצי שבועות ומיד נתתי תמל באופן מלא כי לא רציתי להניק. ביום הלידה נטלתי כדור וורמוקס נגד תולעים שאני לא בטוחה שמותר בהנקה וביום השלישי אחרי הלידה נטלתי כדור ליבוש שלא עזר כי עד עכשיו יש לי חלב. האם מותר לי לנסות להניק לאחר שנטלתי את כל הכדורים האלה?
לקריאה נוספת והעמקה
היי שלי, מבחינת הכדורים להפסקת ייצור החלב - מספיק זמן עבר מאז שכן תוכלי להיניק אבל לגבי השני כדאי לך להתעיץ עם אחד המרכזים הטרטולוגיים הבאים : 1. בילינסון:" 03-937-6911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 בהצלחה אלן