בן 5 חד' -ירידה בתאבון
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב אלן,מה שלומך? בני בן 5 חד' נולד 4.100 ועכשיו שוקל 8.300 ,עד לפני שבוע היה יונק בהתלהבות כל שעתיים.בשבוע האחרון עושה לי טובה שמסכים לינוק .יש לצין שהוא רגוע ןלא נראה שמציק לו משהו. האם יש תופעה שהם אוכלים פחות כשגדלים? האם זה תקין? רוב תודות על הפורום המענין והמועיל...
היי שוש, כמו שסמכת עליו ועל עצמך עד כה - אפשר להמשיך.נראה לי שהוא עלה עד כה מאוד יפה. הרי אנחנו מצפות לראות שתינוק מכפיל את משקל הלידה באיזה שהוא מועד בין 4-6 חודשים והוא עשה את זה יפה! הגוף יודע כמה הוא צריך. אם הוא לא מראה כל סימן של חולי או חוסר רוגע - ויונק מתי שבא לו - אז מגיע לו קצת לנוח - אכילה כל שעתיים בגיל הזה די נדיר אז זה שהוא יעשה הפסקות יותר מרווחות מאוד מתאים. תראי בהמשך. כמו שהוא הפסיק הוא שוב יתחיל אם אכן הכל תקין. ואם זה לא תקין הוא גם יראה לך ויראה סימנים של חוסר רוגע או שקט. אז צריכים לקחת אותו לרופא לבדוק מה הסיבה. אבל סביר להניח שהוא מווסת את העלייה שלו. בברכה אלן