"אמורות להיות לפחות 5 ארוחות חלביות ביממה"
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אין לי מילים מספיק גדולות להודות לך על העזרה וההכוונה שאת נותנת פה בפורום - המון תודה על העצה, הסבלנות והפירוט בתשובות. ענית לי אתמול שאמורות להיות לפחות 5 ארוחות חלביות ביממה... האם תוכלי להגדיר "מנה"? 1. האם בקבוק חלב שאוב של 120CC זה נחשב מנה? צריך יותר מ-120? 2. מה עוד יכול להחשב כמנה חלבית לתינוקת בת חצי שנה? יום נפלא!! תודה!!
שלום לך, כפי שהסברתי קודם - לכל תינוק יש את המנה שלו. זה אומר - 5 ארוחות חלביות - כמה שהוא אוכל בדרך כלל. יש תמיד הבדלים בכמויות מארוחה לארוחה - הוא גם יונק שמאפשר לו להשלים את החסר אם אכן יש הסר. אבל לפחות 5 הסדמנויות של ארוחות חלביות - כמה שהוא צריך. מקוה שזה עוזר. ואני עונה ממש בכיף ושמחה שזה עוזר לך! בברכה אלן