פתאום שוב חלב אחרי 9 חודשים מהלידה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, ילדתי לפני 9 חודשים, הנקתי שבועיים והפסקתי, החלב הופסק ע"י כדורים (במשך 3 ימים). פתאום לפני כמה ימים התחיל לי שוב חלב (כמו בימים הראשונים לאחר לידה (אם סוחטים את השד יוצא הפרשה שקופה והפרשה לבנה). למה זה ? מזה אומר ? מה לעשות ? אין לי גודש ואני לא מתגברת את זה.. אודה לתשובתכם.
שלום לך זה לא צריך לעורר דאגה. לוקח הרבה זמן אחרי לידה לפני שהחלב נעלם לגמרי. כדורים עוזרים להפסיק את התפוקה אבל לא מייבשים לגמרי. אם יש סימנים של חולי - גודש, או בעייה אחרת רצוי לפנות אותי לרופא נשים. בברכה אלן