מעונינת להכנס להריון בלי להפסיק להניק
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ותודה, בני בן שנה ושלושה חודשים ואני מניקה כשלוש-ארבע פעמים ביום, ולא קבלתי מחזור בכלל מאז הלידה (שגם אז זה לא מחזור אם הבנתי נכון) זה אומר שאין ביוץ בכלל נכון? והאם אצטרך להפסיק להניק אם אני כבר רוצה להכנס להריון? {כשהלכתי ליועצת הנקה היא אמרה לי שאפשרי גם להניק שתיים במקביל...-לא שאני מתכננת רק שקצת עדיין מוקדם לי להפסיק להניק}
היי מיקי, כן, יש אמהות שנכנסות בהריון בתקופת הנקת תינוק אבל לרוב להן כבר ביוץ ווסת. זה יקרה באחד הימים - גם לך. אבל אי אפשר לדעת מתי ואיך. הביוץ בא עוד לפני הווסת הראשון - לכן יש אימהות שמיניקות שחשבו שאין סיכוי ובטעות נכנסו להריון נוסף. יש גם אימהות שמקבלות את המחזור כבר 6 שבועות אחרי לידה ויש כמוך שלא מקבלות עד אחרי הפסקה מוחלטת של ההנקה. אבל אי אפשר לנבא מתי המחזור או הביוץ יקרו. ככל שתפחיתי את ההנקות (לא חייבת לסיים לחלוטין ) יש סיכו יותר טוב שתקבלי. בהצלחה אלן