הנקה משד אחד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
056456ךפךפ],,פףךךפף0540544אנוכי אמא לבת כחודשיים מניקה מדקות ספורות לאחר הלידה כאשר כשבועיים לאחר הלידה חדלתי מלהניק משד ימין אלא משד שמאל בלבד. הפסקת יניקה משד ימין לנוכח פצע בפטמה בשל אחיזת פטמה שגויה. ביתי יונקת הנקה מלאה ללא תוספות אולם משד שמאל בלבד. מעוניינת להניק גם משד ימין אולם אין חלב אף בשאיבה אלא טיפות אחדות בלבד. נא עזרתכן.
היי מירי, כדי להחזיר אותה לצד זה עליך לשאוב לעיתים מאוד קרובות. רק גירוי לשד יחזיר את התפוקה. אם היא מסכימה לינוק שם בתור מנה אחרונה יש את כל הסיכויים שיהיה יותר קל - פשוט לתת לה לעשות את העבודה. זה יותר נעים מאשר שאיבה. ואם היא לא מוכנה עדיין - אז רצוי לשאוב עד שאת רואה שיש מה לתת לה - ובקצב שהיא רגילה. בהצלחה \אלן