הנקה ותזונה בגיל 8 חודשים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אלן שלום, בני עמוס, בן 8 חודשים ויונק הנקה מלאה ביום ובלילה. לאחרונה מופעל עליי לחץ רב להאכיל אותו באוכל רגיל במשך היום. הרופאה בקופ"ח התעקשה על מרק עוף וירקות כל יום + מנת פירות. עמוס כבר זוחל עומד וצועד מעט אך עדיין לא צמחו לו שיניים. אני מפחדת שכל כך הרבה ארוחות במשך היום יפסיקו את ההנקה אך הכי חשוב לי, כמובן, שלא יחסר לו דבר מבחינה תזונתית. מה דעתך?
היה כיף לדבר! מקוה שזה עזר. המשך נעים! אלן