גלולות סזרט
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שעלתי להגיד שהתחלתי גם לקחת גלולות לפני חודשיים ומאז אני מרכישה שהחזה לא מלא כמו פעם ואין נזילות. האם יש קשר???
היי דבי, לא צריכה להיות בעייה עם סרזט. נראה לי יותר עניין של הגוף שמסתגל להפיק בדיוק את הכמות שהתינוק זקוק לו ולא יותר . כשמיניקות משני הצדדים בכל הנקה וגם שואבות אז יש יותר חלב. אם לא שואבות וגם מיניקות מצד אחד בלבד יש פחות. יש גם מסביב ל3 חודשים תחושה של פחות חלב כי הגוף מסתדר כבר עם הכמות ויש איזון בין התפוקה והצריכה. בברכה אלן