הנקה מצד אחד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום וברכה, בשבועיים האחרונים לצערי אני מניקה את בני בן הארבעה חודשים מצד אחד בלבד (הרבה מלחמות היו על הצד השני עד שנואשתי) רציתי לדעת האם פוחת החלב בצורה משמעותית כיון שיש לי תחושה של פחות חלב ופחות גודש מאז הפסקתי.
שלום אלה. בדרך כלל אין כל בעייה בשלב זה להיניק מצד אחד. צד אחד לא משפיע על התפוקה בצד השני. כאילו שתי מערכות נפרדות. אם יש פחות חלב בצד שמניב - זה מפני שאת מיניקה פחות. אם את לא מציעה את הצד השני כבר - אז עליך להציע את השד הראשון עוד פעם לאחר הפסקה כדי לחסוף אותו לתפוקת יתר. כמות החלב רק תלוייה בכמה את מגרה את השד - ביניקה או שאיבה. בהצלחה אלן