הנקת בוקר
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם להנקת בוקר שאמורה להפיק תנובת חלב גבוהה יש שעה מסויימת? טווח שעות? האם זה קשור לשעת היקיצה?
היי נגה, אני לא מכירה את המושג הזה ולא בטוחה מה כוונתך. אלן
אני מניקה, ורוצה לשאוב לפני או אחרי ההנקה הראשונה של הבוקר, כי הבנתי שתנובת החלב הגבוהה ביותר היא בבוקר- אני רוצה לשאוב חלב בבוקר על מנת לקיים מאגר של מנות חלב כשאני יוצאת לעבודה. האם כדאי לי לשאוב מיד עם היקיצה, או אפילו לקום מוקדם מהרגיל על מנת לשאוב? האם הכוונה היא לשאיבה\הנקה ראשונה של היום, או שניתן להפיק כמויות גדולות יחסית בשעות הבוקר באופן כללי, גם כשעתיים-שלוש לאחר ההנקה הראשונה, בהתחשה שיש הנקה בסמוך לשאיבה? מקווה שהבהרתי את עצמי, תודה