חימום חלב שאוב בפעם השנייה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, כאשר בתי אצל אימי היא נותנת לה חלב שאוב שלי. הסברתי לאימי שצריך לחמם מעט את החלב ולתת לה לאכול ושמותר לשמור את מה שנותר להאכלה הבאה. אימי אומרת שהחלב נהיה כבר קר בטמפרטורת החדר וזה לא טעים לתינוקת אז היא מחממת לה את זה שוב לפני שהיא נותנת לה את מה שנותר. האם זה בסדר? האם החימום הנוסף לא מזיק לחלב?
שלום לך לא רצוי לחמם בשינית את החלב. זה לא ממש מדע מדוייק - וגם אם יש פחות או יותר נוגדנים בחלב כתוצאה מחימום נוסף זה עדיף מכל חלב אחר. אבל בכל זאת - לא רוצים שהחלב יתקלקל. אולי היא יכולה לחלק את המנה לשתיים אם התופעה חוזרת על עצמה ואז לחמם בשתי נגלות. בברכה אלן