דימום בעקבות שאיבה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בני בן כמעט 5 ח כעת, ניזון מהנקה ומחלב שאוב. לפני כחודש חזרתי לעבודה באופן חלקי, ומאז אני שואבת בעת העבודה. לעיתים לקראת סוף השאיבה יוצא לי מעט דם מהפיטמה. אין פצעים על הפיטמה, וכן אין כאבים בהנקה או בשאיבה. הלכתי לכירורג, אשר המליץ לבצע אולטרהסאונד וממוגרפיה. הבדיקות היו תקינות. שאלתי היא, ממה יכול להיגרם הדימום בשד (אשר נמשך גם לאחר תוצאות הבדיקות התקינות?...).
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לירון, אולי מהמשאבה או השאיבה. לאחר שכבר יוצא החלב תנסי להחליש את העצמה. או תליפי משאבה לראות אם זה מפסיק. זה בוודאי פנימי - כי את לא רואה סימנים חיצוניים. בברכה אלן