דיאטה והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. אני אמא לתינוק בן חצי שנה. מניקה. לפני שבוע התחלתי דיאטה (מסודרת של שומרי,משקל). וישר ראיתי ירידה חדה מאוד בכמות החלב. מה ניתן לעשות? האם ניתן,להחזיר אתכמות החלב? האם להפסיק את הדיאטה?
שלום אני, הירידה לא בגלל הדיאטה. אם את עושה את הדיאטה לפי ההנחיות היא דיאטה מבוקרת ומאוזנת ואוכלים יותר טוב כשהולכים לפי התפריט הזו מאשר אם לא עושים דיאטה בכלל. אם את חשה ירידה בדרך כלל זה מפני שחוזרים לחיים - מעמיסים הרבה יותר דברים - ובגלל עייפות או תשישות זה יכול לקרות. זה לא מביא לסיום ההנקה כי אם יש פחות חלב זה לא משנה. התוצאה הסופית היא שאולי התינוק ירצה לאכול לעיתים יותר קרובות. אם את מבססת את ה"ירידה" משאיבה - זה לא מדוייק. יש תמיד יותר חלב מאשר מה שיוצא בשאיבות. צר לי אבל כדאי להמשיך בדיאטה! אני מכירה מקרוב את הדיאטה כי אני גם בשומרי משקל והורדתי 15 קילו!! אגב - כמות החלב תלוי בכמות הגירוי - תמיד אפשר להגביר. בהצלחה אלן