הנקה וגלולות סרזט למניעת הריון
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, ילדתי לפני חודש וחצי בניתוח קיסרי. הייתי אצל רופא הנשים שלי שנתן לי גלולות למניעת הריון לנשים מניקות הנקראות סרזט. קראתי שהן עלולות לשנות את טעם החלב, האם זה נכון? האם עלולות לפגוע גם בכמות או באיכות החלב? מחכה לתשובה, תודה רבה ושבוע טוב
היי איילת, הגלולות האלה אמורות לעשות הכי פחות "שינויים" בתפוקה ובהנקה. תמיד יהיו כאלה שמרגישות שהן מורידות קצת את כמות החלב או שהתינוק מגיב אבל לרוב זה לא אמור לקרות. אם זה קורה תמיד אפשר להגביר את כמות החלב בדרכים הרגילות למספר ימים - שאיבות או הנקות יתר. בברכה אלן