מעבר מהנקה חלקית למלאה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , ילדתי לפני כחודש ושלושה שבועות , בתחילה הייתי מניקה באופן מלא ולאט לאט ירדתי להנקה חלקית עד פעם אחת ביום מכיוון שההנקה מאוד החלישה אותי. כעת , אני רוצה לשוב ולהניק באופן מלא . האם זה אפשרי וכיצד אפשר לעשות זאת ? חשוב לי לציין, שנטלתי פוסטינור בהמלצת הרופא נשים לאחר שקיימתי יחסי מין לא מוגנים , והיום התחיל דימום( שלושה ימים לאחר נטילת הפוסטינור ) . תודה וברכה , אור
היי אור, זה בהחלט אפשרי. תתחילי להיניק יותר - ולתת פחות תמ"ל. לאט לאט תפוקת החלב תגדל. לגבי הפוסטינור - תבדקי שאין בעייה עם הנקה. לדעתי אין אבל אני לא רופאה. אם הרופא אמר שאין בעייה אז באמת אין בעייה. אם כמות החלב לא מתרבה מספיק "מהר" אפשר גם לשאוב כדי לזרז את התהליך. הכל תלוי בכמה התינוק מוכן לינוק. אם הוא מסכים כל היום להיות על הציצי אז קחי כמה ימים כדי באמת להגדיל את הכמות על ידי הנקות מרובות וארוכות בהצלחה אלן