הפרשות לאחר הלידה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ילדתי לפני כחודש בניתוח קיסרי יש לי מעט מאד דימום , השאלה שלי היא זה קצת רירי = האם זה בסדר? ויוצאים לי מידי פעם גושים קטנטנים בגודל של אפונה בערך האם גם זה בסדר? ושאלה נוספת הצואה שלי מאוד יבשה והיא יוצאת בחלקים קטנים אין לי עצירות אני שותה המון ורק מציינת שאני מניקה את הבן שלי הנקה מלאה. ההנקה קשורה לזה? יש לי תור לאולטרסאונד עוד שבועיים ואשמח לתשובה עד אז תודה רבה
היי רוית, ההפרשות אינן קשורות להנקה. וגם לא הצואה. רצוי להתיעץ עם רופא הנשים. אבל נראה לי שאת עושה הכל כדי לבדוק מה זה. לא נראה לי שיש מקום לדאגה. תופאות אלה די שכיחות לאחר לידה. לא בגלל ההנקה. תהיי בריאה!! שבת שלום אלן