חלב שאוב בבקבוק שקפא
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי בני בן שמונה חודשים, ניזון מהנקה ומוצקים. לפני מספר ימים שאבתי חלב לתוך בקבוק פלסטיק קטן של מדלה (שמגיע עם הערכה של השאיבה) ושמתי אותו במקרר בשביל להעביר אותו יותר מאוחר לשקית הקפאה ולהקפיא אותו. לא שמתי לב והמקרר היה מכוון על טמפרטורה מאוד קרה ומאחר ושמתי את הבקבוק עמוק במקרר החלב שבתוכו קפא. כשראיתי שהחלב קפא העברתי את הבקבוק כולו למקפיא. השאלה שלי היא האם אני יכולה להשתמש בחלב? האם הבקבוקים האלה של מדלה מורשים להקפאה? האםישנה עיה עם זה שהחלב קפא במקרר ואז עבר למקפיא? תודה רבה מראש ויום טוב שלומית
הי שלומית, אני לא יודעת להגיד לך לגבי הבקבוקים הספציפים של מדלה. כדאי לך לשאול את החברה בפקס. מצטערת שאין לי את הטלפון שלהם. אולי למישהיא כאן יש. אין בעייה בדרך כלל ולא כל כך משנה איפה הוא קפה. בברכה אלן