חזרה לעבודה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! אני בעוד חודש צריכה לחזור לעבודה. בתי תהיי אז 3.5 חודשים. אני אפספס 2 הנקות ברצף. ב-2 הנקות האלו אני רוצה לתת מטרנה, ויתר הנקות אני מתכננת להמשיך רגיל, להניק. עד עכש'ו אף פעם לא נתתי בקבוק ומטרנה, כמה זמן לפני יציאה לעבודה אני צריכה להתחיל להרגיל את בתי לאכול מהבקבוק את המטרנה? ושאלה שניה, מה הכמות המטרנה שאני אצטרך לתת לה פעמיים ביום כשאני אהיה בעבודה. תודה
היי יסמין. דווקה עניתי ומשום מה זה לא נקלט. בכל אופן כפי שכתבתי ליעל - הוצאנו ספרון בדיוק לכסות את כל הנושא של "לחזור לעבודה - להמשיך בהנקה" אפשר להזמין בטלף 03=6472411. אין חוקים וזה ידוע שתינוק אוכל פי כמה באמצעות בבוקים מאשר מן השד. יש דרך להאכיל כך שהיא תאכל פחות. הגוף לא יודע שאת עומדת לעצור את התפוקה בשעות מסויימות אז יהיה עליך אולי בימים הראשונים לאחר חזרה לעבודה לשאוב כדי להקל ולמנוע גודש. כמובן בספרון יש את ההמלצות ביותר הרחבה. הגוף יכול להסתגל אבל לפחות בהתחלה רצוי לשאוב ולתת מהחלב שלך. לא לשנות לה את הכלכלה.. גם לא רצוי שאת זאת שנותנת בקבוקים אם את רוצה להמשיך להיניק אותה בשעות שאת איתה. בברכה אלן