מיעוט חלב

דיון מתוך פורום  הנקה

10/11/2012 | 17:25 | מאת: אריקסטרא

חזרתי לעבודה לפני כשלושה שבועות, עבודה בהיקף של כארבע שעות העדרות שלוש פעמים בשבוע. אני משתמשת במשאבת freestyle של מדלה. בתחילה הצלחתי לשאוב כ-50 מ"ל, כשמצד שמאל הפקתי כ10 מ"ל בלבד. בשבוע האחרון צנחו הכמויות בשאיבה לכדי 15-30 מ"ל. בנוסף, התינוק החל להיות לא שקט ומתקשה להירדם במהלך היום כשאני נעדרת, ואף החל לקום בלילה להנקה, לאחר חודש בו ישן לילות רציפים וארוכים -בממוצע 8-9 שעות בלילה. כמו כן החל לאחוז בחוזקה את הפטמה, עד לכאב ונזקקתי למרוח לנולין. הוא בן ארבעה חודשים, נולד 2.535 ובגיל שלושה וחצי חודשים שקל 5 ק"ג. הוא נראה חיוני ומתפתח יפה. הוא יונק בלבד ולא היו עד כה בעיות בהנקה.התחלתי לקחת אתמול כמוסות חילבה. רוצה לציין כי אני אוכלת מאוזן ומגוון, מרגישה וישנה טוב. מה לעשות??

לקריאה נוספת והעמקה
10/11/2012 | 18:29 | מאת: אלן שיין

שלום לך, הרידה בכמות החלב היא בגלל חזרה לעבודה ופחות גירוי לשדיים. תתחילי לשאוב יותר וכך יתרבה שוב את כמות החלב שאת מייצרת. אם אין גירוי מספיק - אז כל הכמוסות בעולם לא יעזור. חל שינוי דרסטי בתפוקה - ורצוי לתקן - זה בהחלט אפשרי. לגבי הקימות של התינוק - גם חל שינוי גדול בחייו והוא לק קם פתרום בגלל חוסר באוכל (אני רואה לפי המשקל עד כה שהוא עולה יפה מאוד. מצפים מתינוק להכפיל את משקל הלידה באיזה שהוא מועד בין 4-6 חודשים והוא כבר עשה את זה) אבל את חסרה לו. היה מוזר אם לא היו תגובות להעדרותך. הוא יתרגל אבל בינתיים קשה לו. אני ועדי יותם כתבנו ספרון שלם על כל הנושא של "לחזור לעבודה להמשיך בהנקה שאת יכולה לרכוש בטל: 03-6472411. יש הרבה מידע וטיפים גם על האכלה, שאיבה והתנהגויות של תינוקות. בהצלחה אלן

10/11/2012 | 18:42 | מאת: אריקסטרא

אני מודעת לקושי שלו לכן מציעה לו את השד פעמים רבות. האם תוספת של הנקה בלילה וריבוי הנקות כשאני בבית לא אמורים לפצות על היעדרותי מבחינת משק החלב? אני עובדת שלוש פעמים בשבוע, ןנעדרת מהבית 6 שעות ביום א, 3 שעות ביום ב ו4 שעות ביום ה, וזמן ההיעדרות כולל נסיעות, כך שאני מספיקה לשאוב רק ביום ראשון כשאני נעדרת לזמן ארוך יחסית. אני מניקה לפני היציאה ומיד כשאני חוזרת, ואביו מטפל בו בהיעדרי. אני מרגישה שאני דואגת לכך שתהיה מספיק דרישה, מה דעתך לאור הנתונים הללו?

מנהל פורום הנקה