מה עם הצד השני???
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ביתי עוד מעט בת תשעה חודשים ינקה עד מתי שיצאתי לעבוד לפני שבועים הנקה מלאה ואוכל בית לפני שיצאתי לעבודה רצתה לינוק רק מצד ימין היום אהי נותת.לה משני צדדים אך מהשמאלי לא יוצא כמן מינמני אולי אען שם חלב איך מחזירים את הספקת החלב לשד השמאלי איני רוצה להפסיק חהניק האם נגמר שם החלב???
היי שושנה כל שד הוא בית חרושת לעצמו. רק גירוי יתר מה שקובע את כמות החלב שנוצרת בכל אחד. אם היניקת פחות בצד אחד לאורך כל החודשים אז יהיה פחות חלב. כדי להשלים את החסר מומלץ לשאוב שם. תוכלי לתת את החלב כמובן בשעות שאת בעבודה. אם תתמידי ותהיי עקבית זה יגדיל משמעותית את הכמות שנוצרת שם. זה תהליך. בברכה אלן