הפסקת שאיבת חלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני אמא לתינוקת מקסימה אשר מקבלת רק חלב אם כולל מוצקים אני רק שואבת מעולם לא הנקתי אותה אני עשרה חודשים שואבת עבור בתי חלב יש לי כמויות יפות לאחרונה חושבת להפסיק מכיוון שיש לי תקלות חוזרות במשאבה מה שמקשה עליי בשאיבה ובשגרת היום ואני מוצאת את עצמי נאבקת בגודש בחזה ובכלל בהתעסקות אין סופית בנושא הזה . עם כל הקושי אני באמת חושבת שאני כבר לא מסוגלת נפשית יותר , איך אני מפסיקה את החלב בצורה שלא יכאב לי אני מאוד חוששת מהפסקה לא נכונה . אשמח לעצה
היי לורן, כל הכבוד על ההתמדה. לדעתי הרבה יותר קשה לשאוב ולתת חלב שאוב מאשר לשלוף. בכל אופן - כמו בהנקה - יש לרדת משאיבות באופן הדרגתי ביותר. לא צריכים משאבה כדי לשאוב - אז אם משהו קורה למשאבה אז חפשי באינטרנט - יש סרטונים על שאיבה ידנית - בעזרת הידיים שלך! בכל אופן - יום אחד תורידי שאיבה - למחרת לשאוב כרגיל. למחרת לנסות לדלג על שאיבה או 2 ולמחרת על 1. כל אחת שונה זו מזו - לכן אין כל חוקים אלא ללכת לפי המרגש. מרגישה גודש? זה קצב מהיר מידי. לאט לאט הכמות תפחת בהצלחה אלן
שיש גם אפשרות להוריד את כמות השאיבות - לראות אם זה מפשיע לפני שאת מתחיה להוריד שאיבה שלמה. אלן