קושי בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, האם יש אפשרות ששד אחד מייצר יותר חלב משד אחר? אם כן, כיצד עלי להניק? אני מרגישה שבתי(בת 4 שבועות), "עובד" קשה יותר בשד ימין ואילו בשד שמל, יותר קל לה. מה עלי לעשות?
שלום דידי יש עדיפות לשד מסויים אצל כל אם. אם את הולכת לפי ההמלצות אז יש להיניק משני הצדדים בכל הנקה - כך התפוקה מתאזנת. יש את כל ההסברים וההמלצות בספרון - "הנקה-להעניק מהרגע הראשון" שם כל המידע אודות ההנקה בשבועות הראשונים. ניתן להזמין בטל: 03-6472411. בקצרה - כל שד פועל באופן עצמאי. ככל שאת מגרה באופן שווה את השדיים שזה קורה רק אם את מיניקה משני הצדדים בכל הנקה - אז זה אמור להתאזן. בינתיים אפשר לתת בתור צד ראשון אותוצד שנראה לך שיש פחות. אם היא לא מסכימה אז תשאבי כדי לאזן ואז להציע. בברכה אלן