אני נואשת -זקוקה לעזרה :
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אין לי מספיק חלב השתמשתי באספסת כמו"כ בכדורים יקרים מאוד להגברת החלב ואין תוצאות !!! התינוק מקיא כל אוכל מלאכותי כמו: מטרנה חלבית, סימילק צמחי וחלבי ולסיום ניסיתי גם את נאפוניל(ממרשם רופא) מה עושים ?????????
היי רותי, ניהול ההנקה לדעתי הוא הפתרון לבעיות של חוסר חלב. אין כל פרטים כאן - גיל, כמה זמן זה נמשך ועוד....ולדעתי יש כאן עניין רפואי שהתינוק לא יכול לאכול כל דבר אחר. דבר ראשון - ביקור אצל יועצת הנקה מוסמכת IBCLC דבר שני - יש גם אפשרות לקבל חלב אם בתרומה. חפשי בגוגל. יש בפייסבוק קבוצה של אימהות מיניקות וגם תורמות. חפשי יועצת באתר של האיגוד של היועצות: www.iaclc.org.il בהצלחה אלן
יש לי הרבה חלב אם במקפיא, אם את רוצה!!