קולוסטרום וחלב שאוב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ילדתי את בני השלישי לפני שלושה שבועות וכצפוי התחיל גודש רציני 3-4 ימים לאחר הלידה שנמשך כשלושה ימים עד שמשק החלב התאזן. בימי הגודש נאלצתי לשאוב חלב, בלית ברירה, על מנת להקל את התחושה. המשכתי להניק כרגיל. שאלתי היא- האם יכול להיות ששאבתי את הקולוסטרום והאם ייתכן שמאחר ששאבתי (לא מעט) ייתכן ולתינוק ייחסר הקולוסטרום החיוני? ילדתי ב-2/10 ושאבתי החל מה- 5/10 במידה ואת סבורה שזה חסר לו, האם יש מקום לתת לו עכשיו את החלב ששאבתי החל מהיום השלישי ללידה? תודה על תשובתכם
היי ענבר, לא נראה לי שחסר לו. כמה שהוצאת - בא עוד במקומו והוא ינק ממך. תשמרי את המנות - לא הייתי נותנת בקבוקים בימים כה מוקדמים. זה עלול לפגוע ביניקה שלו. אחרי כ-6 שבועות והכמויות כבר מבוססות אפשר לנסות לתת לו. אי אפשר לנבא איזה תינוקות יסרבו שד לאחר מתן בקבוקים. יש כאלה וכמובן יש כאלה (הרוב) שמשלבים ללא כל בעייה. בברכה אלן