שימושהחלב לאחר הקפאה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי, אני משתמשת בחלב שאוב לאחר הקפאה, האם במידה ונשאר חלב בבקבוק אני יכולה להמתין איתו עד שהתינוקת אולי תרצה עוד? לא בקירור או הקפאה.. מכיוון שלעיתים היא אוכלת חצי ולאחר חצי שעה רוצה את החצי השני שבבקבוק.. תודה רבה!
היי חן אם זה בהפרש של חצי שעה אז לא נורה. גם שעה לדעתי. אין מידע מדוייק אבל ההגיון אומר שזה צריך להיות בסדר. בלי אחריות כמובן - אם מאוש חם אז לא הייתי שומרת. אבל חדר רגיל - מזגן לא נראה לי שזו בעייה. אלן