ברזל בגיל חמישה חודשים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם צריך לתת לתינוקת בת 5 חודשים ברזל גם כשהיא יונקת? ואם כן איזה סוג מומלץ לתת..תודה רבה
שלום דנה לתינוקות כמות ברזל שמספיק להם עד בערך 6 חודשים. לדעתי רק אם הוא אנמי צריך לתת לו תוספת של ברזל. אבל תלכי לפי מה שמייעצים לך - נדמה לי שעדיין ממליצים על תוספת בגיל 4 חודשים. זה המלצה של משרד הבריאות. לא בכל מקום נותנים - ולפי ההגיון - ברגע שהוא מתחיל עם מוצקים רצוי להעשיר את התפריט בדברים המכילים ברזל. אפשר למצוא באינטרנט בטח המלצות כאלה. אני לא תזונאים. בהצלחה אלן