נקודה לבנה חשודה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לי תינוקת בת חודש וחצי . אתמול התחיל אצלי כאב חד בשד שהתגלה כגוש קרוב לפיטמה. קומפרסים קרים הורידו אותו אך ההנקה משד זה כואבת מאוד באזור הפיטמה וכמו כן שמתי לב לנקודה לבנה בקצה שלה (חלק קטן צבוע בלבן). מהי הנקודה הזו? האם זה דורש טיפול והאם מותר להמשיך להניק? מודה לתשובתך.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דונה, נקודה לבנה יכולה להצביע על צינורית סתומה. רצוי להמשיך ולהיניק לעיתים קרובות שם כדי לשחרר. תנסי לשנות את הזווית או התנוחה כדי להגיע אל הסתימה מכמה כיוונים. אם זה לא משתחרר ומחמיר אז רצוי להתיעץ עם כירורג. בהצלחה אלן