קיבלתי מחזור אחרי 8 חודשים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קיבלתי מחזור אחרי 8 חודשים של לידה, אני מניקה חצי הנקה כי הבת שלי נמצאת בפעוטון, אני מניקה בבוקר מוקדם אחה"צ בערב ובלילה לפני שינה. קיבלתי מחזור עם כאבי תופת ודימומים חזקים, האם עכיו המחזור יגיע סדיר כל חודש? או שזה משהו שבא והולך?
שלום לך אנני יכולה לנבא מה יקרה בעתיד. אין דרך לדעת. רק סבלנות. אצל חלק מהאימהות זה מתחיל לבוא באופן סדיר ואצל חלק - לא. אם זה לא סדיר בהמשך יש לפנות לרופא נשים - לקבל הסבר יותר מעמיק. זה לא ממש התחום שלי. בהצלחה אלן