שאיבה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, התינוקת שלי בת 4 חודשים, ישנה לילה שלם (כ-10 שעות), אני אמורהלחזור עוד מספרימים לעבודה. לצערי אין לי אפשרות לשאוב בעבודה ועלה בדעתי לשאוב בלילות ולהעביר את השעות ללא הנקה מהלילה לשעות העבודה. האם זה הגיוני? יש סיכוי שזה יעבוד והגוף ייצר פחות חלב בשעות הבוקר, כדישלא אסבול מגודש ללא השאיבה?
היי מיכל, הוצאנו ספרון חדש בכל הנושא של חזרה לעבודה והמשך (וגמילה) מהנקה. את יכולה להזמין אותו בטל: 03-6472411. זה יגיע בדואר. הגוף די מסתגל לכל מצב. כמובן שזה משתנה מאם לאם אבל לרוב אפשר לעשות הכל. אם תרגישי גודש אז תמיד אפשר להכנס לשירותים כדי לשאוב רק עד הקלה. בהצלחה אלן