הקשר בין נענע לייבוש חלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אלן שלום וברכה אני בסוף חודש שביעי ואחת לכמה ימים "חוטאת" בשתיית מים חמים עם נענע. שאלותיי הן: האם יש קשר בין נענע לירידה בכמות החלב ? אם כן- האם ההמלצה היא לא לשתות זאת במהלך ההריון או לא לשתות בזמן ההנקה שמעתי /קראתי שנענע יכולה לגרם להתכווצויות של הרחם .האם כך הדבר?
היי דין, אני לא שמעתי שאסור לשתות נענע בהריון אבל יש ממצאים מדעיים לגבי הורדת כמות החלב בגין שימוש - אכילה - שתיית נענע. אבל כמו כל דבר - אפשר במינון קטן. לא נראה לי שקצת נענע במים כל יום - יומיים יזיק. ותמיד אפשר להפסיק אם את רואה שזה כין משפיע לרעה. בברכה אלן