כאבים בבית השחי
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, ילדתי לפני כחודש ומשבוע לאחר הלידה התחילו לי כאבים בית השחי שנחלשו לאחר כמה ימים ועכשיו הם התגברו. האם זה קשור להנקה? מה אפשר לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
היי אתי, כן זה קשור להנקה. יש מה שנקרה "קו החלב" יש בלוטות מבית השחי דרך השדיים ועד למפסעה.לכל אורך הקו הזה יש מצב שפורצות שלפוכיות חלב - או בלוטות - בדרך כלל זה קורה רק השדיים - אבל יש מקרים שיש נפיכות בבתי השחי. אם יש - אז אפשר לשים קומפרסים קרים לראות אם זה עוזר להוריד - אם יש נפיכות - ואולי הקומפסים יעזור להפחית את הכאב. בהצלחה אלן