מחשבות על הפסקת הנקה -?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אלן. בני בן 8 חד' וקצת. עדיין יונק אך בשילוב מטרנה מגיל 4 חד'.אוכל גם פירות ומוצקים. נמצא בפעוטון החל מהשנה. אני שוקלת להפסיק להניק בהדרגה.אני קולטת שההנקה מתחילה להיות עבורו לא רק אוכל אלא ממש ואולי בעיקר משענת רגשית- בעיקר לפני שינה, או לעתים בסוף יום בפעוטון. שאלותיי: 1. מאחר והוא מקבל 2-3 ארוחות תמל ביום + פירות+ מרק - האם החלב שלי עדיין משמעותי תזונתית עבורו? 2. האם החלב שלי עדיין 'שומר' עליו ונותן הגנה חיסונית, ויטמינים וכו', כפי שזה היה בזמן הנקה מלאה? זה יכול לעזור לנו בחורף, בפעוטון, יותר מאשר ללא הנקה? תודה מראש, סיגל
היי סיגל, דווקא מהפן הרגשי אני ממליצה על המשך הנקה. לא קל להם להתמודד עם כל הילדים והמטפלים במסגרת יומית. אז ההנקה מהווה עבורו מקלט - קשר, רוגע, גם כמובן מבחינת ערכו - זה אותו חלב מלא בדברים בריאים וטובים. אז אם אפשר עדיין לתת לו - הרווח כולו שלו. אבל כמובן מבחינת אוכל - הוא מקבל הכל ולא יחסר. בברכה אלן