הריון בתקופה הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , הבנתי מכתבה שסיכוי להיכנס להריון בתקופת ההנקה כמעט אפסי.אך מדובר בהנקה מלאה . אני מניקה את הילד שלי (בן 5 חודשים) פעמיים בלילה ובמהלך היום הוא יונק 3-4 פעמים למשך 2-3 ד"ק בלבד, כי אין כבר מספיק חלב (ב-3 חודשים ראשונים ינק מלא). בעיקר ארוחות סדירות הוא מקבל מתחליפי חלב כל 3 שעות .לא קיבלתי מחזור מאז הלידה,שזה מלפני 5 חודשים . האם אני עדיין יכולה להיכנס להריון ?
היי נלי, אי אפשר לדעת מתי הביוץ הראשון - כי הביוץ בא לפני הוסת. לכן התשובה היא כן - את יכולה להכנס להריון - עוד לפני שאת בכלל יודעת שיש כבר ביוץ. לכן מומלץ להשתמש באמצעי מניעה או אם דווקא את מעונינת להרות שוב - אז לא! הדרך בה ההנקה מונעת הריון היא הנקה מלאה - ללא שימוש במוצץ מלאכותי - שינה משותפת כאשר התינוק מחובר ל הלילה - זאת הכוונה של הנקה מלאה. אחרת יש תמיד סיכוי להרות. פשוט אי אפשר לנבא. בברכה אלן