ברזל בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קבלתי מרשם מהרופאה לפריפל-3 (ברזל) לתינוקת שלי, האם זה הכרחי לתת לה ברזל בגיל חמישה חודשים אם אני עדיין מניקה?
היי נוגה, זאת שאלה טובה. אנני רופאה אבל אני יודעת שזו המלצה של משרד הבריאות. אני אישית לא אהבתי לתת כי אני יודעת שתינוק נולד עם מספיק ברזל בדרך כלל להחזיק אותו עד מחצית השנה הראשונה. אם יש חשד שחסר לו ברזל תמיד אפשר לעשות לו בדיקת דם. כשמתחילים עם מוצקים אז תבחרי מאכלים העשירים בברזל. הברזל נקשר ונספג יותר טוב אצל תינוקות יונקים בגלל ה"לקטופרין" שיש בחלב אם ועדיין לא הצליחו להעתיקו ולהכניס אותו לפורמולות. ההחלטה היא שלכם -לאחר בדיקה מקיפה וקצת מידע מהאינטרנט בנושא. בברכת שנה טובה אלן