המשך שאלה מלמטה - לאלן שיין
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר השבת אני יכולה לומר שהיא אכלה כל 2 או 2.5 או 3 שעות. לאחר 3 הנקות של כל שעתיים הי יצרה הפסקה של 4.2 שעות. לדוגמא ביום שישי אכלה ב- 6 בבוקר, ב-8 בבוקר השלימה ב-10. אח"כ ב-11.5, ב-2.00 ב-5.00 ב-7.45 ואז יצרה פער עד 12.15 בלילה ואז ב-4.30. למחרת ביום שבת אכלה ב4.30 בבוקר. ב-6.00 נרדמה עימי וקמנו ב-8.00 והמשיכה מאותו צד. אכלה 2 צדדים ב-10.00 ואכלה שוב ב-2.10. ארוחה נוספת ב-4.50 אח"כ 7.45 אח"כ 11.20. כך שנראה לי שאנו בכיוון נכון. האם יש לבדוק את הלשון שוב או שהיא תשפר את עצמה לבד ותלמד ליצור פערים? סליחה על האורך דבורה