תופעה של שפריצים לאחר התנתקות מהפטמה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, יש לי ילד בין 4 שבועות, שנולד במשקל 4100. אני מניקה מלא, ועד כה הוא הראה עליה גבוהה מהממוצע הן במשקל והן בגובה. אתמול חשתי שהוא הגביר את תדירות היניקה (כמעט פעם בשעה ולזמן קצר יותר) עד תחושה של "שדיים מרוקנים". היום בבוקר קמתי עם תחושה של חלב רב יותר (אך לא גודש ברמות גבוהות). אך שמתי לב שכאשר הוא מתחיל לינוק ומנתק בתחילת ההנקה את הפטמה - מלווה בבכי ועצבים, ישנם זרמים של חלב הממשיכים לצאת. ( הילד מאוד עצבני היום). לציין כי הוא סובל מאוד מגזים, ובאופן כללי הם מידי פעם מפריעים לו בהנקה. השאלה היא האם העצבנות המוגברת שלו היום נובעת מהתקף גזים חזק, או שנגרמת בגלל הזרמים ומה ניתן לעשות עם זה? האם שאיבה יכולה לסייע? או הנקה תוך שכיבה (נגד כח המשיכה) רוב תודות
שלום לך הכל קשור. אולי יש גזים מוגברים מפני שהוא אוכל יותר מידי מהר בגלל השפריצים והזרם החזק. קלעת בול כשחשבת על הנקה בשכיבה בתור פתרון. את שוכבת על גבך - והוא עליך. מצרפת לינק שיכול להסביר את זה יותר טוב. זה ירגע - חשוב להיניק משני הצדדים בכל הנקה - אם את מיניקה מצד אחד בלבד. כדאי לנסות כדי לווסת יותר את הקצב. http://www.llli.org/docs/0000000000000001WAB/WAB_Tear_sheet_Toolkit/01_laid_back_breastfeeding.pdf בברכה אלן