גודש בחזה שבא והולך כל פעם מחדש
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני חני ויש לי תינוקת בת 4 חודשים (ילדה 3) וכל פעם מחדש, פעם בשבועיים נהייה לי גודש בחזה.. אני מניקה הנקה מלאה. בלי תחליפים ב"ה. למה זה קורה ואיך מונעים שלא יהיה גודש? והאם זה נורמלי שזה קורה לעיתים קרובות? תודה חני.
לקריאה נוספת והעמקה
היי חני, הנקה משני הצדדים אמורה לעזור באיזון התפוקה והתרוקנות טובה של השדיים. אם את מיניקה מצד אחד עד כה זו אחד הסיבות לגודש. חולפות יותר מידי שעות עד ששד אחד מתרוקן. בברכה אלן
ומנסה לתת בצד עם הגודש קודם.. אבל זה לא עוזר.. ותמיד יש לי גודש בצד ימן.. רק בצד הזה יש לי.. הולך וחוזר.